Subject: Tähistamata töökoht riigiteel_selgitus
From: "INFO" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Anton Tshislov" <[email-masked]>,Tõnu Roosna <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 11:54:33 +0300

Tere

Manuses on meie selgitus.

Lugupidamisega

Anton Tshislov

Käiduosakonna juhataja

AS KH Energia-Konsult

M: 512 3763

khenergia.ee

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 16. jaanuar 2024 11:15
To: INFO <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tähistamata töökoht riigiteel

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

15.01.2024.a leidsin teede ülevaatuse käigus Teie ettevõtte tööliste
kehtivate nõuete järgi tähistamata töökoha riigiteel 11601 Loo – Loovälja
km 5,6.

Palume juhtunu kohta selgitust hiljemalt 18.05.2024.a. aadressil
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80